پرسش و پاسخ
1- آیا بدون ثبت نام در سایت امکان خرید وجود دارد؟
خیر، متأسفانه چنین امکانی وجود ندارد. شما برای خرید از سایت میبایست ابتدا ثبتنام کرده و سپس وارد حساب کاربری خودتان شوید.
2- رمز عبور خود را فراموش کرده ام چگونه وارد سایت شوم؟
چنانچه رمز عبور خود را فراموش کردهاید میتوانید در قسمت “رمز عبور را فراموش کردهاید؟” در صفحه حساب کاربری ، نام کاربری خود را وارد کنید و پس از انتخاب گزینه ارسال، یک پیامک حاوی کد بازیابی برای شماره موبایل یا آدرس ایمیل شما ارسال میشود که میتوانید با درج کد ارسال شده، فرآیند بازیابی رمز حساب کاربری خود را انجام دهید. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با شماره 36226652-035 تماس حاصل فرمایید.
3- نحوه ثبت سفارش از خبره شاپ به چه صورت است؟
برای ثبت سفارش لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شود،سپس بعد از افزودن کالا های درخواستی به سبد خرید فرایند خرید خود را نهایی کنید
( آموزش کامل نحوه ثبت سفارش کلیک کنید )
4- تفاوت ارسال پیشتاز و ارسال سفارشی در چیست ؟
در صورت انتخاب شیوه ی پست پیشتاز بسته خود را در بازه زمانی 2 الی 4 روزه تحویل خواهید گرفت و چنانچه روش سفارشی را انتخاب کنید تحویل بسته ی شما ممکن است بیش از 4 روز زمان ببرد ( توجه داشته باشید که پست سریع محدودیت وزن دارد و ممکن است در سبد خرید شما نمایش داده نشود )
5- هزینه ی ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود ؟
هزینه ارسال با توجه به تعرفه های شرکت پست ج.ا.ا براساس وزن کالا و مسافت و شیوه ارسال محاسبه شده و در مراحل ثبت سفارش (قبل از ورود به درگاه پرداخت بانکی) برای کاربر محاسبه و نمایش داده میشود. هزینهی ارسال برای شهر یزد (غیر از حومه) 9000 تومان است.
6- آیا امکان پرداخت هزینه درب منزل وجود دارد ؟
در صورتی که عضو باشگاه مشتریان خبره شاپ هستید،این امکان وجود دارد
در غیر این صورت پرداخت شما باید حتما از طریق درگاه پرداخت الکترونیک یا از طریق کارت به کارت و ارسال فیش بانکی انجام شود
7- بعد از ثبت و تکمیل خرید امکان اضافه کردن یک محصول به سفارش وجود دارد ؟
خیر، پس از ثبت و تکمیل سفارش(پرداخت)امکان اضافه کردن کالا وجود ندارد.
8- مبلغ از حساب شما کسر شده است اما خرید انجام نشده است ؟
دقت کنید پس از پرداخت هزینه از طریق درگاه بانک، باید روی گزینه ی تکمیل خرید کلیک کنید اگر این کار را انجام داده اید و مبلغ ازحساب شما کسر شده است ولی وضعیت سفارش شما “سفارش تکمیل نشده – مبلغ پرداخت نشده ” است، مبلغ کسر شده حداکثر طی 72 ساعت کاری به حسابتان باز می گردد. دقت کنید ممکن است از طرف بانک پیامک جهت بازگشت مبلغ ارسال نشود و می بایست گردش های حساب بانکی خود را چک کنید
9- پیگیری سفارش به چه صورت است ؟
شما میتوانید از طریق کد رهگیری سفارش خود را پیگیری کنید. به این صورت که وارد حساب کاربری خود شوید از قسمت “حساب من” وارد “پیگیری سفارشات” شده و کد رهگیری درج شده در سفارش خود را در سامانه رهگیری مرسولات newtracking.post.ir وارد کنید و از وضعیت بسته خود مطلع شوید.
10- یزد هستم،چگونه می توانم سفارش خود را پیگیری کنم ؟
اگر 24 ساعت از زمان ثبت سفارش شما گذشته باشد و بسته به دستتان نرسیده است، جهت پیگیری با شماره 36266653-035 تماس حاصل فرمایید. همچنین اگر به هر دلیلی نتوانستید برای بار اول بسته را دریافت کنید برای بار دوم با شما تماس گرفته میشود و زمان ارسال مجدد هماهنگ میشود.